-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, March 6, 2011

minggu ke-30

minggu ni dah masuk minggu ke 30 pregnant..ada lagi 10 minggu to go..tapi sampai skg masih lum tau gender baby..baby nak bagi suprise kat mama ye,siap sembunyi2 lagi time kena scan..xpe lah,janji baby sihat..

dah masuk 3rd trimesterni,makin kerap pulak kapala sebelah kiri aku sakit..mebi kurang tidur..ataupun terlebih ambik cafein..tapi,xdelah aku minum nescafe/tea banyak sangat pon..setengah cawan je aku teguk klu dah kena serve..kalau sebab kurang tidur tu ye kot..skg ni baby dah aktif kicking,pas tu cuaca pun terasa lebih panas dari biasa..sebabtu kot aku payah nak tido..ke sebab aku punya hb rendah..last cek up hb aku 10.9 je..mild anemia..tu yang aku telan pil tambah iron,tapi tak setiap hari la..tu lah masalahnye aku ni..sendiri carik pasal..

berat badan aku skg dah naik lebih 10 kilo you dari berat badan asal..tapi masih lagi larat nak naik turun tangga..cuma semput sikit lah=)kira masih aktif walaupun dah masuk 30 minggu..sepanjang minggu ni,sempat lagi join conference kat pacific sutera harbour,anjuran MPOB..seminar pasal hydrocarbon d SST,dan yang paling xtahan tu,nak jugak join perarakan maulidur rasul..ehe..kena cergas sikit,xboleh malas2,baru lah baby pun cergas jgk=)betul ke tu..ntah le,mak aku yang cakap..dia cakap,klu aku malas,anak pun jadi lah malas...

entri kali ni xnak tayang perut sangat lah..cuma nak tunjuk gambar2 aktiviti minggu ni sikit..


banner conference..xberapa clear..dia tulis sana 'conference on new business opportunities on oleochemical,biomass and nutraceutical sectors'..pas ni aku boleh buat bisnes lah..sapa leh bagi modal?


sempat posing depan booth MPOB sblm balik


wajah ceria dapat join perarakan maulidurrasul peringkat ums..dekat je pon..xsampai 500 meter..dari dataran canselor ke dewan canselor..tu yang ceria tu..ada 2 org pegnen mum dalam gambar ni..agak2 sapa lagi satu?


we in purple..tayang tudung ariani you..sekolah bagi free..sekali dengan brooch tu..hehe..


dalam dewan dah..semangat tengok concert mu'adz..wow,siap ada consert lagi kan..tp artis yang dorang bawak ni aku xkenal pon..layan je lah..yang paling best sekolah kitorang dapat tempat ke-3 kontijen terbaik...rezeki baby lah ni,ada 3 baby dalam perut mak2 dia..join sekali berarak..eheh

tu jelah gambar2 yang rasanya sesuai aku tayang kat sini..sengaja aku membizikan diri join aktiviti2 yang sempat aku join sebelum bercuti panjang...kalau tak,habislah tak tau nak isi apa untuk SKT ujung tahun..minggu akan datang dah start bz dengan mid term+final exam moderation..so,aktiviti lain tolak tepi dulu lah..

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...