-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 23, 2011

pregnancy update: week 33

Alhamdulillah,usia kandungan aku dah mencecah 33 minggu hari ini..syukur sebab diberi kesihatan yang baik n tidur yang lena,cuma selera makan je yang pelik sikit..sekarang ni,kurang selera dengan nasi campur..tp lain2 jenis nasi ok,nasi lemak,nasi kuning,nasi goreng suma boleh layan..hari ni patutnya kena g buat review kat klinik,tp macam malas lah nak pegi..banyak kerja kena siapkan..sekarang ni dah kena buat kerja umah sorang2..cuci baju,kemas2,masak2 suma dah kena buat sendiri..assisstant dah balik kampong..assistant aku tu ialah adik aku..sblm ni,dia stay skali dengan aku sebab nak siapkan thesis..skg dah siap,so dia pon pulanglah ke kampong..nasib baik lah tinggal 4 minggu lagi aku kat kk ni sebelum bercuti2 panjang..

bump @33 week

selalu aku dengar orang mengandung ada masalah constipation,aku pon ada gak la kena,tapi syukur lah tak teruk sangat..mebi sebab aku suka makan buah kot..masalah kaki krem pun,dah kurang..sekarang ni kena elakkan menggeliat,n time tidur,kaki aku bengkokkan sikit tuk kurangkan risiko krem2..memang ikut suka hati aku je..xde ambik petua mana2 pon..ikut main lojik akal jek..

tu pasal aku lah,cita pasal baby dalam perut ni pulak,dia tersangat lah aktif..kejap tendang belah kiri,jap lagi kat kanan,atas,bawah,suma arah la..kekedang tu banyak tempat dalam satu2 masa..seronok tengok perut gerak2..ehehe..hobi aku sebelum tidur ialah perhati perut..kui~

sabtu lepas aku dah scan gender baby aku ni..tapi,aku sorang je lah yang tau buat masa ni,husband aku tak nak tau pon..so,sebab dia xnak tau,terpaksa lah aku merahsiakan gender baby dari suma orang..kalau boleh,biarlah husbandku jadi orang yang kedua tau pasal gender baby kitorang ni..maaf lah ye kawan2..apa pon jantina dia,aku terima asalkan sihat dan selamat..

semalam dapat kad jemputan untuk g dinner


walaupun perut aku ni dah buncit,tetap gak nak g dinner tu..nak meraikan budak2 final year konon..yang bestnya,dapat makan free..kalau bawak partner pon free..cuma,husband aku nak ke tak datang kk next week..ntahle..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...