-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 16, 2011

orang ketiga...

ngantuk pulak mark paper student ni..owh,sangat lah tak tahan..nasib baik bantal tiada d opis ni,kalau ada,suda aku limpang2 atas lantai..tak dapat limpang,aku pun blogging lah tuk hilangkan rasa ngantuk...

tajuk blog hari ni aku cilok dari topik hot fm semalam..panas jugak topik ni,xpuas dengar dalam keta,aku sambung dengar kat opis..jarang aku pasang radio kat opis tau..mm..cerita pasal orang ketiga ni,teringat pasal kesah silam..cewah..kisah aku memasang orang ketiga..jeng3..bukan orang ketiga je,keempat,kelima,keenam...ntah berapa orang lah..tu kesah sebelum aku jadi wife orang la..time tu tengah couple dengan ex bopren aku yang tak berapa nak best..jahat kan aku..tapi sapa suruh ex bopren aku tu dingin..senyap berbulan2..bila aku contact,macam nak tak nak je sembang..macam nak putus,tapi bila aku tanya,tak nak pulak..apa yang dia mau,aku pun tak tau..

time dia senyap sepi tu lah aku memasang..tapi bukan serius sangat pun dengan dorang2 ni,cuma jadi kawan g dinner,tengok wayang n mengisi masa boring je..bila kena ajak kuar,aku pun kuar la..ye lah,bofren time tu pun tak peduli hal aku..cuma,aku ada rasa bersalah lah jugak sebab dorang2 tu,laki2 orang..oppss..awalnya,tak tau pun dorang laki orang,siasat punya siasat,terkantoi lah dorang..niat aku pun just nak kawan2 je..tapi biasalah laki orang ni,bab2 mengayat tak agak2..action tak habis..awal2 tu,kagum jugak ler..makin lama makin menyampah le dengar cerita act dorang..bahaya owh kuar dengan dorang..adalah salah sorang dari dorang2 ni yang nak aku jadi second wife dia..helloooo,walaupun aku tak berapa nak cantik,tapi muda lagi tau..ish2,dorang ingat aku desperate sangat ke time tu..kesian aku..ada sorang ni pulak,mati2 dia ingat aku tak tau yang dia bukan single..ada sekali tu,2 minggu dia senyap,balik kampong katanya,nset tinggal kat umah sewa..ewah2,hebat kelentong..aku pun hebat jgk belakon konon tak tau apa2..ish2..dorang ni dah beranak pinak pon,umur xcecah 30 lagi..ntah napa la sanggup buat perangai macam tu..kesian kat anak isteri dorang..last2nya,aku jadi boring..boring sebab kuar dengan dorang cuma membazir masa dan ringgit malaysia je..finally,aku stop contact dorang suma end of 2009..end of story..

so,aku tak sempat lah nak menjadi orang ketiga dalam rumah tangga dorang2..syukur lah..syukur jugak beberapa bulan lepas tu,aku kawin..n lepas kawin ni baru aku paham..mesti sakit hati kalau laki kuar dengan pompuan lain..evenpun cuma kawan..

pengajaran dari cerita hari ini..setia lah pada pasangan yang sah!

2 comments:

  1. wah2 fren...best topik..mcm sama pla kita punya kisah..mnyampah kan ngan laki org yg blagak bujang...baccattt...murni ni blog aku...http://fitriaalmunirah.blogspot.com
    add la..nt bole tukar2 crita...:-)

    ReplyDelete
  2. ya la kisah dulu2..kan ada aku komen masa ko post status d fb dulu..ok,suda aku follow tu blog ko

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...