-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 14, 2011

isnin yang dot dot dot

hari ini,hari isnin..jadinya,aku pun macam orang lain jugak,yang malas bangun pagi bila tiba hari isnin..tapi aku ni lain sikit,tiap2 hari bekerja pun aku malas bangun,asyik merah je kat punch kad tu..tapi,time weekend awal pulak aku bangun..penyakit apa ntah,aku pn kurang pasti...

pagi tadi ada viva student master,tahniah la untuk minah tu,jap lagi gred lah dia dengan master..yang bestnya,budak ni siap bagi souviner lagi..towel kecik yang ada lambang shell..owh,pekerja shell rupanya..lagi yang best,dapat jumpa dapat jumpa lecturer aku time undergrad dulu..xsangka lah dia masih kenal aku,siap ingat nama tuh..terharu aku..kalau aku ni,ada dua golongan student je yang aku kenal,satu golongan bijak2,dan satu lagi golongan yang bermasalah..aku tergolong golongan mana lah agaknye ye sampai lecturer tu boleh ingat..seingat aku,aku ambik subjek food technology dengan dia dulu..kagum la dengan dia,cepat je dah dapat prof madya..harap2nya,aku pun dapat jadi macam dia..cewah,berangan ni..phD pun ntah bila nak buat..

petang ni,sepetang aku kena ceramah oleh agen insuran aku..aku gelar pakcik Chong..ceramah dia tentang health plan..suruh aku increase lifetime limit for my medical card..hmmm..layan je lah..buang masa jugak la sebenanya layan pakcik ni,tapi kadang2 dapat jugak tau benda baru..pengajaran yang dapat dari ceramah pakcik chong hari ni ialah,gunakan kreditkad se optimum yang boleh..pakcik tu cakap,kalau kita swipe kredit kad untuk beli barang,barang tu secara automatik di insurankan oleh bank yang issue kredit kad tersebut..betul ke?aku pun xberapa sure..jadi,kalau barang tu hilang boleh la minta bank bayar balik harga barang tu..ye ke?ntahle..kena cek balik ni..apapun,yang penting,berbelanja ikut kemampuan la..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...