-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, February 4, 2011

bila nak siap ntah!

bestnya jadi orang malaysia,banyak cuti panjang owh..so,aku pon mengambik kesempatan cuti tahun baru cina ni tuk bercuti2 balik kampong...balik hari tu macam biasa naik airasia,ramai lah sangat yang pakai baju color merah...sampai aku tercompius2 ingat dorang tu staff airasia jgk..dorang2 yang baru balik ni xjoin makan besar ke?ntahler...masa kat dalam cabin,balik2 terbau macam orang melepas..ada lah tiga empat kali aku terbau busuk semacam...hish..sabar je aku..tutup hidung je la..uweekk..kenangan yang ngeri lah naik flight kena fire2 mcm tu...

pagi tadi aku melawat2 rumah ktorang yang tak siap2 lg..ni pon satu masalah yang ntah bila nak setel..semalam tukang cuti,hari ni pon dia cuti..mcm sambut tahun baru arnab je aku pikir..tp laki aku cakap sebab mozek xcukup,nak gi beli kedai suma tutup..so tpaksa lah stop jap..ntah lah boleh siap ke tak by the end of this month..


baru siap kena simen..


ok tak cat color ni?aku rasa dah ok,tp bos anku nak tukar pulak..


tadaa..siling idea aku..asalnya plan lain,tp budget xcukup,so tukar la jd mcm ni=)


adik aku tgh sapu sampah ke tepi..kat tepi tu ada paip bocor..kena tukar jgk..macam2


sinki ni lagi,kena rendahkan sikit..aku xsampai..ehe..so,kena pecahkan tiles lg

tu je lah pkembangan umah yang dah berbulan2 kena renovate,tp xsiap2..harap2 next balik kampong,umah ni dah siap lah..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...