-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 19, 2011

@ perdana park

tiga minggu lepas time cuti chinese new year,on my way to tawau..masa flight tengah take off,kebetulan aku duduk tepi tingkap...biasanya aku xberminat sangat nak tengok bandar kk waktu malam..lagi baik lah aku baca majalah travel 360 air asia..tapi ntah napa rajin lah pulak aku menjenguk ke bawah..time tu lah baru perasan,perdana park dah buka..patutlah PM ada datang hari tu..dari atas adalah nampak lampu liplap2..tapi xtau lah apa dia...

baru2 ni,dengar lagi banyak cerita pasal perdana park..sapa yang dah ada family mesti lah suka bawa anak2 depa g main2 kat sana...tp apa yang buat aku betul2 tertarik nak g sana is musical fountain..nak sangat aku tengok..setau aku kat malaysia ni ada 2 je sebelum ni,yang kat miri n kat mines wonderland..kt tanjung aru ni yang the latest...

semalam my mum n my husband ada kat kk,so aku pon plan2 lah nk g sana dengan dorang..tp husband aku xdapat join,penat sangat katanya drive all the way from tawau to kk...kesian..xpelah,next time lah bawak dia,kali ni,bawak emak n adek2 je dulu.. persembahan musical fountain ni start setiap setengah jam dan berlangsung selama lebih kurang 15-20 minit macam tu lah..cantik sangat2..macam2 ada kat kk ni,theme park jak lah belum siap..

ni aku selitkan sedikit gambar2 lawatan malam tadi..

mak terpegun...


aku tengok tang mana tuh..










mum with lil bro


mum with lil sis


again..tayang perut=)

aku ada rakam video,tp format file mp4,so xkena support oleh blogger..uhuhu..tapi skg dah kena convert oleh adik aku yg kat shah alam..maklumlah,aku ni mana reti bab2 guna software ni=)..harap2 video tu blh play=)

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...