-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 26, 2011

dinner @ Gayang

sapa yang xkenal dengan Gayang Seafood Restourant klu kat kk ni...Seafood dia fresh2 n sedap lah sangat2...so far,restoran ni je yang selalu aku suggest kt member2 yang datang dari jauh..harga pon,ok2 lah..xlah mahal sangat kalau nak d bandingkan dengan Kampung Nelayan kat bukit padang sana...so,bila dengar je bos husband aku nak belanja makan kt Gayang,aku pon heppy lah nak tompang sekaki menegangkan perut yang memang dah sedia tegang ni...kenyang memang kenyang ler..tapi bila tengok bil yang mahal tuh...owh memang gile..nasib baik lah org belanja=)


Gayang Seafood Restaurant waktu siang


sempat snap time tgh pilih2 lauk


besar ikan ni owh..tuk makan 10 org sesuai













antara menu baru yang aku try malam tadi ialah ikan masak ala nyonya, udang pasir goreng (shell dia pon blh makan sekali), ketam gorent telur masin n mix vege...yummy...sooodap..tapi xsempat nak ambik gambar sebelum makan..dah habis licin tinggal tulang,baru lah teringat..gambar kat bawah ni aku cedok dari website gayang jer..


ikan masak ala nyonya


rupa udang pasir (mantis prawn)sebelum d goreng


puas hati tgk pinggan suma licin...


wajah2 kekenyangan...klu timbang confirm naik berkilo2..


dessert..yang ni free je...














dah balik dah husband aku tghari tadi..huk huk huk..sedih ni..hampir seminggu gak dia kt kk ni..tapi takpe,next week aku pulak balik tawau..xsabar nak balik...nak tengok keadaan rumah yang xsiap2 lagi tuh..harap2 dapatlah siap macam yang diharap..fulus pun dah semakin kering..karang rumah siap,tp isi pulak tarak...haiya,jangan lah mcmtu...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...