-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 5, 2011

Appreciation Night...

Aku baru habis seminar GCMS kat SST..xhabis2 seminar dekat SST,SKTM bila lah nak buat seminar free macam tu...tapi,punya lah penat kaki berdiri kat lab tu..almaklumlah badan dah kembang semangkok...

sabtu lepas,aku n member2,lecturer chem eng program dijemput sebagai vip lah konon tuk appreciation night student final year..since it is free,so aku join lah,siap bawak encek suami sekali..betul2 happenin dinner dorang you,tak macam dinner kitorang time study2 dulu...student2 siap nyanyi2,siap ada life band,budak cina nyanyi lagu melayu...so sweet...ada game lagi...ntah sempat ke tak budak2 tu makan...sibuk memanjang je buat performance...yang paling syok tinguk ketua program menari lagu sumazau,bukan je ketua program,lecturer2 lain pun join..lecturer import dari bangladesh pun join budak2 tu menari..so sweet..aku?teringin jugek nak join,tapi since perut aku tak mengizinkan aku berhimpit2,so xdapat lah aku join...lagipon encek suami ada,confirm lah dia xkan benarkan aku join..eheh..teringat masa SOMCHE 2005 dulu..masa tu masih selim melim..aku yang tak tau apa pasal tarian bambu,g join menari..habis heel yang aku pakai time tu tertanggal2...kui~

gambar2 suka suki yang sempat d snap:

life band performance by HK03...betul2 bakal2 engineer yang versatile

tiga orang doktor yang sedang bersumazau...lagu anak kampong..kelakar sangat kalau tengok balik video dia,tapi tak dapat upload kat sini coz format mp4=(

bunga kat meja...favorit nih..nak je aku tapau..

menu+cehderahati malam tu..terlupa pulak nak ambik gambar baju baby..student fyp bagi..heppy nye=)

last but not least..aku yang gem0k with encek suami=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...