-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 26, 2011

@ klinik desa...

salam...

hari ni kandungan aku dah 37 minggu 6 hari..alhamdulillah..so skg aku tengah menunggu hari..bila2 masa boleh terberanak..syukurlah kedudukan baby normal..dah engaged..harap2 aku dapat melahirkan secara normal..riasu jugak bila mak bercerita pasal sakit beranak..doa je lah,moga2 sakit tu tak lama..

selasa lepas,aku dah start cuti..aku ambik cuti rehat seminggu dan cuti 2 minggu sebelum bersalin..kiranya,aku ada 3 minggu cuti sebelum expected due date..sengaja ambik cuti awal sebab nak travel balik ke tawau ikut jalan darat..takut lah jugak balik time dah tengah sarat sangat..dengan jalan yang selalu runtuh,bikin takut..lagipon jumaat lepas kitorang masuk rumah..excited benor aku nak tengok umah tu..nanti ada masa aku post pasal umah tu ye..bukan rumah baru pon,cuma baru kena renovate sikit=)

semalam g klinik desa yang ada dekat kawasan umah aku,jalan kaki pon boleh sampai..seratus meter je kot..klu lebih pon sikit je...ingat nak jalan kaki,tapi panas lah pulak,so aku cancel lah niat baik aku untuk selamatkan bumi..last2 naik keta jugak..keta enjin diesel pulak tu..ngehehe..lagi banyak emission..

alkisahnya,aku sampai pukul 8.45am kat klinik tu..sempat makan dua keping roti dan minum susu je awal pagi..tu jelah makanan tuk aku n baby kat dalam perut ni sampai tengah hari...pukul 11 baru nama aku kena panggil..fuh gile lah menunggu..menggigil aku kelaparan..kalau tau macam tu,baik g klinik panel je..dah la time tu kelaparan,kena sound pulak sebab tak kira pergerakan baby..berjela2 nurse tu membebel..ngehehe..ni salah aku lah..tak sempat nak tick...tapi ok je baby gerak pon..

first time aku g klinik desa,selama ni kak ipar je yang buat cek up tuk aku...so paling lama menunggu pon sejam..semalam sampai 2 jam lebih..ish3,sabar je lah..nak g toilet pon kena jalan jauh..sepanjang aku kat klinik semalam,ada lah 2 kali black out...kesian tul...harap2 next week tak teruk menunggu macam semalam...

klinik desa..macam rumah kayu kn=)

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...