-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, April 21, 2011

sesi lepas geram...

post kali ni nak lepas geram je...geram dengan orang tu yang xpuas hati dengan aku...tapi tak dapat nak buat apa2 pon...geram dalam hati je lah,pas tu luah kat blog..

dia tak puas hati pasal aku kerja dengan gomen...ahaha..kelakar tak?kalau aku keja dengan multinational company mcm slumberger ke,shell ke yang gaji puluh ribu,logic lah jugak kalau dia tak puas hati...ni aku keje dengan gomen je..hairan tul aku orang macam tu tau..boleh pulak dia cakap yang bila2 masa GOMEN BOLEH PECAT AKU!!..sakitnya hati..tapi sabar je lah..apa asas dorang cakap macam tu?aku ada buat salah dengan gomen meh?kalau dorang rasa betul2 aku patut kena pecat oleh gomen,masuk mahkamah lah...kita fight bah...ingat senang ke gomen nak pecat pekerja yang dah sah jawatan...hello!!!

lagi satu,hal laki aku pon dia nak sebok..ada pulak dia tak puas hati sebab laki aku beli rumah...dia cakap macam ni;apalah guna beli rumah tu,berhutang..kena bayar bulan2...Hellloooo....engko ke yang bayar rumah tu bulan2?...lagipon,suka hati laki aku lah nak beli apa pon..yang ko sebok pesal!!!geram aku dengan orang macam ni tau...kitorang berhutang,tau la kitorang nak bayar..lagipon bukan laki aku pinjam dengan ngko pon...sapa je lah kat melaysia ni yang mampu beli umah cash...menyampah aku orang macam ni tau...

tak tau lah napa dia tak puas hati sangat dengan aku ni...ish3...sampai laki aku pon tekena tempias dia..tapi tak pe lah..yang penting aku tau apa yang aku buat..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...