-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

@ Tang

Salam...

dah lunch hour..perut dah lapar,tapi aku tengah pikir2 nak makan apa..sangat la tidak berselera untuk makan..so,lebih baik aku blogging coz minggu lepas tak sempat nak update..

takda cerita menarik pon,cuma nak share lah pasal hotel Tang Dinasty Bay dekat sepanggar..dekat dengan rumah sewa aku..kot2 lah ada sapa2 yang ada plan nak bercuti kat sabah..klu nak cari hotel yang murah+selesa,aku suggest lah sangat2 stay d sini..rate dia mmg murah kalau d bandingkan dengan hotel2 lain yang sama taraf dengan dia..sbb tu aku selalu bawak husband aku stay kat sini kalau dia datang kk ni,dah lah dekat dengan tempat kerja=)

kat sebelah hotel ni ada restoran muslim,kiranya nak cari makanan tu xde masalah la..hotel ni sendiri pn ada cafe kat lobby,tp xconfident lah nak makan..kalau nak ke bandar,kena melintas jalan n ambik bus mini..lain2 facility mcm kolam renang tu tak de lah..tapi at least bila mintak iron tu,dorang hantar lah ke bilik,siap bagi iron board lagi..tak macam hotel p*lace kat Melaka tu,minta iron,dorang cakap rosak...aik,takkan lah ada 1 iron je dalam hotel tu..heran2..lagi satu,tiap bilik dalam hotel ni ada arah kiblat..penting ni..

ni dia rupa hotel ni
(sumber:ntah website mana)

bersih kan bilik dia..ni jenis deluxe king(sila abaikan org yang tengah tido tu)

toilet dia standard la..tab mandi tu tak de..mebi kalau bilik yang paling mahal,ada kot tab mandi dia...

my big bos..kalau ada 2 kerusi lagi ok kot..

tu je lah yang aku dapat share kat sini..hotel lain yang ada dekat sepanggar ni ialah nexus karam bunei..tapi ianya dluar kemampuanku..uhuhu..

2 comments:

  1. bila la nk smpai ke sabah ni ..;p

    ReplyDelete
  2. rajin2 lah jenguk airasia or firefly...tiket dah murah..klu yg suka alam semulajadi mesti suka dtg cni=)pas tu yg suka seafood pon blh la datang bkunjung...tp bab2 tempat shoping tu,kureng cket lah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...