-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 4, 2011

bla bla bla...membebel...

hari ni dah masuk hari ke 5 kita d tahun 2011..semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelumnya..semoga rahmat dan redha Allah sentiasa bersama kita..banyak kenangan pahit dan manis aku tahun 2010,tapi syukurlah,tahun 2010 memang jauh lebih baik dari tahun 2009. Apa yang penting,semoga setiap tahun akan ada perkara baik yang berlaku yang akan kita kenang sampai bila-bila..mudah2an...amin..tahun ni pulak,harapan terbesar aku adalah untuk melahirkan anak yang sihat,sempurna dengan selamat..harap2 baby lahir normal ya..

dah genap 22 minggu aku pegnant kalau ikut LMP...sekarang ni tengah tunggu doktor pakar O & G ada kat klinik permai tu, baru aku g buat scan gender n nak tau macam2 la pasal baby aku ni...harap2 doktor tu datang minggu depan,jangan lah minggu ni pulak coz ujung minggu ni nak balik kampong...

nak crita pasal apa kat sini,aku pon tak tau lah..saje je boring2..kalau ikut kan memang banyak je kerja-kerja admin yang kena setel kan..awal2 pagi ni,ketua program call mintak analisis course outcome yang last sem punya..satu apa pon aku tak buat lagi..semalam pulak aku kena call oleh bendahari PPI,mintak laporan kewangan pendahuluan workshop,baru tadi lepas hantar report tu ke PPI, hantar claim sekali la...claim,cepat2 lah masuk...banyak nak guna duit ni...bunyi macam banyak je claim,padahal seratus je pon..claim pergigian..untung gak kerja dengan UMS ni,boleh claim rawatan pergigian sampai 300 setahun..klinik panel pon berlambak je kalau kat kk ni...nak buat monthly check up pregnancy pon boleh..syukur la nak...tapi aku tetap setia pada klinik kesihatan luyang..takpe lah,walaupon jauh dari UMS ni,payah lagi tu nak cari parking,tapi arahan laki punya pasal,aku ikut aje lah...

bercampur2 pulak carita aku ni...xpa la,ni lah guna blog...nak cakap apa pon boleh kan kan...lama gak rasanya aku tak membebel pasal student2...semester ni belum ada apa yang aku nak bebelkan,cuma semalam aku buat kelas,ada 6 orang je yang muncul..tu pon lepas tunggu hampir 10 minit..sabar je lah ibu mengandung ni..penat2 aku panjat tangga tu sampai tercungap2 semata-mata nak jumpa 6 orang student ni...tapi tak pe la,aku paham jgk,ni kan baru 1st week..adat lah tu..yang penting semester ni aku ada satu subjek je..student pon tak ramai..lega lah sikit coz aku nak start cuti dah ujung bulan april nanti...final exam nanti,tapau je paper budak-budak ni bawak balik kampong...

tentang career tahun ni,tak banyak yang aku target coz cuti bersalin sudah 3 bulan,cuti rehat pon boleh ambik sampai 40 hari...so,nampak gaya nya,banyak bercuti je lah kn..ehehe..cuma,aku harap dapat habis kan geran tahun lepas dan apply geran baru...cuba lah nasib,kot-kot lah dapat kan...pas tu harap2 dapat buat paper dan cari tempat sambung study...sambung study?owh,tahun ni belum lagi lah...bak kata orang,nak kembangkan family dulu...ye lah,sejajar dengan falsafah..family come first..ahaha...

ok lah,dah tak tau nak bebel apa dah..ok..jumpa lagi..da da

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...