-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 15, 2011

langkah awal...

salam...tetiba pulak terasa bersemangat blogging malam2 butes ni...almaklum lah,blog ni sudah berwajah baru..ceria sikit la banding sebelum ni..sebenarnya tak de apa pon aku nak cerita...saja2 jer nak mengisi masa lapang weekend ni yang tersangatlah boring...next week insyaallah xboring...my boss nak datang kk you...boleh la mintak dia bawak g jalan2...tapi nak pegi mana pon ai xtau lah kat kk ni..akan d pikir2kan kemudian...

sejak mengandung ni, rajin jugak la membaca apa2 bahan bacaan yang berkaitan dgn parenting..untuk persediaan lah kunun-kunun...selain persediaan dari segi kewangan,kena lah jugak menimba ilmu sebanyak yang boleh kan kan..buku yang macam newspaper memang aku tak minat lah..paling aku minat,majalah pa&ma...sehari aku leh khatam satu majalah=)tapi pas tu lupa lah...lalalala...sesia jek...

rasanya ramai dah tau pasal kepentingan penyusuan susu ibu untuk anak2 yang baru lahir..yang paling penting of cos la untuk baby coz dapat faedah imunisasi n dapat kurangkan jaundice..macam2 lagi lah kalau baca kat majalah ni..aku pon adalah salah satu d antara yang bercita-cita lah kunun untuk bagi susu ibu exclusive selama 6 bulan...so,aku dah beli..jeng jeng jeng..
manual jer dulu untuk permulaan


comel kan botol2 susu ni..rasa xsabar pulak <3>

beg ni nanti kena bawak ke opis..


suma barang2 kat atas ni penting kalau dah start berkerja nanti..kalau ikut parents aku,dorang xprefer lah beli barang2 baby ni awal2...kalau boleh,dorang nak beli time dah lahir nanti...tp elok jugak beli awal2 ni,boleh ambik masa survey2 harga n baca review orang...tapi so far,ni je lah yang aku dah beli pon..

Tu je lah nak share kat sini...next time sambung lagi...tada...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...