-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 12, 2012

selamat hari jadi abang...

semalam 11 March adalah hari jadi encek suami yang ke...(rahsia)...bertambah tua dah suami aku...tak pe lah,umur hanyalah angka...tak ada hadiah pun untuk encek suami buat masa ini...tak tau nak bagi apa...semalam cuma sempat wish n doa,semoga encek suami sihat sentiasa, panjang umur, murah rezeki, n sentiasa sayang kat aku n anak...ehehe...kesian kan kitorang tak macam orang lain yang boleh celebrate birtday sama2...suami decide nak celebrate bday aku n anak sekali dengan bday dia...ahaha...jimat...birthday aku n anak bulan 5,takkan la nak tunggu bln 5 baru nak celebrate birthday dia...tak pe la,2 minggu lagi kot suami datang kk...so aku ada lagi 2 minggu nak fikir apa hadiah nak bagi untuk dia...kalau tak dapat jugak idea,belanja makan2 pon cukup le...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...