-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 8, 2012

SBPA batal...kwang3

Hari ni semua orang dok sebok post kat wall fb pasal pembatalan SBPA...aku ni, join lah sekali menggoogle pasal tu...mungkin ada yang frust sebab SBPA ni batal...huahuahua...mengharap gaji yang bukan main melambung2 tinggi naiknya...last2,kena cancel...tapi syukurlah,tetap ada kenaikan 13%...tapi bila kenaikan ni berkuatkuasa agaknya?kalau start bulan 1,alhamdulillah...ada lah tunggakan yang boleh ditunggu2...elok lah jugak dorang cancel SBPA ni, takut hutang negara bertambah pulak...kenaikan gaji tahunan pon ok2 lah...minimum 80 n maksimum 320...sebelum ni kenaikan gaji tahunan aku 90 hengget lebih je...kalau dapat kenaikan 200 setahun,best jugak tu...berangan lah aku...

elaun cola pon dah naik..tambah rm50 dari yang asal...alhamdulillah,tapi aku tak terlibat...aku terlibat kalau dorang naikkan percent elaun kritikal...ehehe...tamak nih..tak de lah nak tamak,syukur lah dengan apa yang ada...Alhamdulillah...rezeki ni, bukan kira banyak mana yang kita dapat...yang paling penting,keberkatan...kalau rezeki berkat,sedikit pun akan rasa cukup...hati pun tenang...kan kan kan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...