-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, October 10, 2011

stress,pegi jauh2...

salam semua...


kali ni nak cerita pasal stress d pusat kecantikan...tempat kita buat facial n segala macam massage tu...betul kan nama dia pusat kecantikan?


tetiba je pagi semalam aku terfikir nak g,dah lama sangat tak buat facial,nak dekat setahun dah...so,aku pon tepon lah tempat aku selalu buat facial kalau2 appoinment xpenuh..dorang cakap xpenuh n aku boleh datang petang...heppy lah aku sampai tlupa nak minta izin ngan husband,minta izin ngan mak je coz mak kena jaga baby sorang2 pulak time weekend..


aku ni g facial bukan nak jadi cantek sangat pon,cuma nak relax2 je,kurangkan stress konon...korang pon tau kan suasana kat tempat buat facial biasanya cmana...cahaya dia samar2,aroma dia sedap je..aman je rasa..lagi kalau kena massage..bestnye..tapi,semalam adalah yang paling hampeh...ntah beutician mana dorang ambik buat facial kat aku..bikin tensen je...asalnya nak hilangkan stress,tp tambah stress jadinya...macam takde tenaga je orang tu buat keje...lemah lembut tu memang lah kena,tp point2 tertentu kat muka kena lah tekan sikit...yang tu kira ok lah,boleh d maafkan,mungkin orangnya lemah gemalai sangat...tapi stress datang lagi bila lepas habis dia buat scrub muka,dia hilang ntah pegi mana...lama jugak le aku terbaring macam orang bingung...pasang alat2 pon dia xreti...berkali2 aku dengar bunyi alat tu kena tekan dekat telinga aku...bingit!!!dah la aku pening kepala tunggu lama sangat..dari satu treatment ke treatment lain,mmg dia tinggalkan aku lama sangat..pas tu,siap dengar depa bisik2 kat luar...heran aku...


lebih sejam berlalu,baru dia sapu mask..pas tu,ada beutician lain buat shoulder massage,so ok lah,selesa rasanya...kurang sikit geram dengan beutician yang buat facial tu...tapi geram aku datang lagi dengan dia time dia nak cabut mask..nak je aku cabut sendiri...slow sangat..span yang dia guna tuk lembabkan mask tu dah telampau basah sampai air dia meleleh kat leher aku...nampak sangat budak ni baru...ada lagi yg bikin geram sebab lepas je dia sapu segala chemical kat muka,dia cakap..dah siap!!hello..mana back massage!!
tapi aku malas nak bising,sebab aku dah boring duk situ...nak balik baring2 dengan baby lagi best...minta mak tolong massage kan...uhuhu...


xde nak ambek gambar sendiri,so aku letak gambar org (source:mr.google)


tu je lah cerita aku...boring kan...tapi nak jugak luahkan kegeraman kat blog ni...yang penting aku dah boikot beutician tu...dah bagi tau dorang,next time aku xmo dah dia...aku ni customer yang paling tak cerewet..selalu memang xkisah pon dorang nak bagi beutician mana,aku ok je...tapi kali ni,aku cakap xmau yang tu!!!berkali-kali dorang minta maaf...alahai...ada lah orang kena marah dengan bos..kesian jugak...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...