-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 28, 2011

angan dan sedar

salam...

letih sangat hari ni,lecture banyak, keta buat hal pulak tu...batri kong...sesuai sangat lah coz dah nak masuk 2 tahun dah usia bateri keta tu...nasib baik ada k.azreen,tompang dia je pagi tadi...nasib jugak lah ada jiran sebelah rumah aku kat kampong yang sekarang dah bermastautin jugak kat kk ni tolong jump start keta tu...kalau tidak,sampai sekarang lah keta aku tersadai kat parking depan umah...terima kasih pada mereka2 yang selalu ada time aku perlukan pertolongan...syukur...

macam2 manusia kat dalam dunia ni yang mewarnai hari2 kita...ramai yang menggembirakan, ramai jugak yang buat kita sakit hati...apa yang penting sabar...cuma kadang2,aku terfikir,kalau lah aku macam ni,tentu dia tak buat macam tu,kalau lah aku somebody,tentu dia tak pandang sebelah mata...time tu,macam2 lah angan2 kat kepala ni...mula lah aku pikir nak cepat2 sambung phD supaya cepat2 naik pangkat...kot2 boleh jadi vice canselor(amboi tak agak2 berangan)....semalam gi kursus PE yang juga dikenali sebagai Ir....aiseh,terus aku berangan nak dapatkan Ir pulak...Kan sedap kalau berderet2 gelaran kat depan nama aku...ada Ir,ada Dr, ada Profesor...alahai berangan je lah puan murni...nak tau you all?dulu I berangan nak jadi datin tau...kuang3...tapi sekarang of coz la takkan dapat...tapi kalau aku dapat jadi vice canselor,tentu aku leh dapat datuk kan...wahahahahaha...berangan tak hengat bumi berpijak aku ni....

aku ni bukan apa,saja berangan tuk lepaskan sakit hati...sakit hati sebab orang2 tu macam sengaja buat aku sakit hati...jadi berangan lah tuk hilangkan sakit hati...tapi takat tu je lah aku berangan..hakikatnya,aku hanyalah seorang ibu dan pensyarah junior...harap aku dapat memikul amanah dan tanggungjawab dengan baik...pada mereka2 yang sengaja sakitkan hati aku...kita ni manusia,walaupun ko tengok aku sebelah mata hari ni,tak mustahil satu hari nanti ko tengok aku dengan mata terbeliak dua2 belah mata...kuikuikui...time tu,aku dah tak hengat dah nama engko...huh,mula lah ni nak berangan lagi...

sudah2..sampai di sini saja...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...