-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, October 13, 2011

ooppp mak kau meletop

salam...

kemarin dalam sejarah...first time tayar keta buat hal...pulak tu kena time aku sorang2...tepat dua minggu lepas pada hari yang sama (rabu) bateri keta kong,keta tak boleh start...semalam pulak,tayar keta aku meletup kat tengah jalan...nasib baikla time meletup tu aku xbawak laju,kalau tak tak tau lah jadi apa...aku yang agak2 bendul pasal keta ni heran2 lah jugak,napa keta aku gegar2 semacam...aku xdengar pon bunyi letupan,mebi sebab pasang radio kuat sangat...makin lama,gegaran dah makin kuat..syukurla sempat jugak masuk dalam kawasan ums...rupanya tayar keta aku dah berASAP..dah nak terbelah dua pon...pas tu keta parking je kat tepi jalan...dengan gigih le aku jalan kaki g sekolah...nasib baik sekolah dekat...

hairan betul,dah dua kali hari rabu keta aku buat hal..dah la hari rabu aku ada kelas dekat dewan kuliah yang jauh tu...jam 8 pagi pulak tu...sekali lagi,k.azreen menghulur bantuan...syukurlah,ada orang sudi hantarkan ke dewan kuliah tu...siap antar ambek lagi...

pasal tayar keta yang meletop tu,dah kena ganti...tu pon minta tolong ngan student..bukan student aku ler...takot bias pulak kang..student ni orang kampong aku,budak sains sosial..dia bawak kawan dia tolong gantikan tayar...kawan dia je pon yang tolong buat kan kerja...aku nak hulur sehengget dua dia tak nak ambik pulak...ikhlas katanya...ucap terima kasih je lah aku dapat bagi...insyaAllah akan aku kenang budi dia...ye lah,orang berbudi kita berbahasa...jangan macam sesetengah orang yang membalas budi dengan duri...hmm,aku dah terkena dah...tapi cerita lama,xguna di ungkit lagi...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...