-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 30, 2011

Good Bye 2011

Salam...


2011 dah nak berakhir...sekarang masa untuk kita menilai balik apa yang kita dah capai dalam tahun ini dari semua aspek dalam diri kita...mungkin dari segi kerjaya, keluarga, ibadah kita, perkembangan ilmu kita...banyak kan...untuk diri aku sendiri, Alhamdulillah, syukur sebab dapat seimbangkan semuanya...ada pertambahan bilangan keluarga, tapi alhamdulillah kerja pun dapat disempurnakan sebaik yang boleh...memang kadang2 rasa tekanan jugak, tapi semua masalah pasti boleh di atasi..


ujung2 tahun ni, berapa ramai je kita yang berfikir pasal berapa banyak ilmu kita bertambah tahun ni...xkira lah ilmu engineering, science ka, philosphy ka, agama ka, parenthood ka, masak2 ke...sebelum tahun ni,aku pun xpernah terfikir untuk menilai pertambahan ilmu sendiri...jadi kali ini, azam tahun 2012 aku ialah untuk menambahkan ilmu sebanyak yang boleh, xkisah lah ilmu apa pun...jadi, aku kena lah banyak membaca...


langkah pertama aku...membeli majalah...at least satu dalam sebulan...walaupun harga majalah kat sini 50% lg mahal dari harga kat smnanjung, tapi tak pe lah...yang penting boleh menarik minat untuk aku baca...aku xminat sangat nak baca buku...tu lah masalahnya...


simple je kan azam aku tahun ni...insyallah, dengan bertambahnya ilmu, hari2 yang dilalui pasti akan lebih baik...


sekian...bye bye 2011

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...