-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 9, 2011

12 minggu iffa

salam ramadhan buat kengkawan yang singgah kat blog yang tak seberapa ni...aku baru je lepas menyapu bilik opis ni...jadi cleaner jap...nak harapkan cleaner sekolah,sampai ujung tahun pun belum tentu tersapu bilik ni...so,lebih baik sapu sendiri,kalau tak, duduk lah aku dalam bilik yang penuh habuk..bilik dah kena tinggal 3 bulan lebih...

alhamdulillah dah seminggu lebih kita berpuasa,n dah genap seminggu jugak aku duduk d rumah pondok2 tu...kecik yang amat..tapi ok2 lah tuk tinggal bertiga dgn baby...baby iffa pon baru berumur 12minggu lebih...

skg baby iffa dah pandai bercakap..tp ntah apa yang dia cakap pon aku xpaham..kalau senyum pun dah sampai ketelinga,nampak semua gusi2..

yang buat aku risau,bila dia xmau menyusu...ada lah jugak 3hari dia xnak menyusu...dia lagi berminat sembang2 dgn bahasa dia yg kita xpaham tu..bila nak bg susu,dia nangis2 sekuat hati,sebolah2 dia jauhkan badan dia dari kita ni..tp syukurlah malam tadi dia menyusu jugak sebab dah lapar sangat..n hari ni dia dah menyusu macam biasa...harap2,aku dapat bg dia exclusive breastfeeding at least 6bulan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...