-->

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, March 5, 2012

iffa 9 bulan

salam...

hari ni terasa free...kerja xbanyak...student je yang kuar masuk bilik aku ni...klu xda student,free la konon aku ni...sbb tu dok tulis blog...

sekarang nak cerita pasal baby iffa...dah nak masuk 10 bulan...sekarang dah boleh berdiri,bila dah berdiri,dia akan lepaskan genggaman tangan dia,pas tu jatuh terduduk...so,kita ni memang kena selalu ada kat belakang dia sebagai penyelamat...takut dia tjatuh terbaring,tak ke naye...risau...

mak aku cakap, masa aku umur 9 bulan,dah kuat jalan...c iffa ni lambat sikit lah klu nak banding dengan aku,ikut ayah dia kot...c iffa 9 bulan, baru belajar berdiri...tak pe lah,setiap baby kan lain2 perkembangan dia..yang penting sihat...hobi dia, main tepuk2 tangan, main tapuk2 (hide n seek), main air liur (selalu mmg larang dia buat ni,tapi comel sangat tengok dia buat)...bila kita minta barang yang dia pegang,dia buat2 macam nak bagi,dia hulur,tapi xnak lepas...xfaham lagi kot...so far, bye bye ke, flying kiss ke,suma masih xreti...tapi,bila tengok ummi dia pakai tudung,dia sebok lah nak mengejar,dah tau ummi nak keluar...

makanan favret iffa is ikan goreng n biskut tenten...yang lain dia tutup mulut...nak bagi bubur nasi tuh,kena lah pasang lagu boboi boi ke, london bridge ke, ABC ke...apa2 lah asalkan dia senyum n buka mulut, so aku boleh suap bubur tu...alahai anak ummi...sebabtu ringan,malas makan...

faveret jugak ni...kertas

ok lah,tu je pasal baby bucuk kesayangan aku ni...hope aku rajin2 update pasal dia,untuk aku jugak...klu tak,aku pandai lupa...sekarang kan dah lupa,umur berapa iffa start merangkak...uhuhu...lupa lupa...baru anak satu,dah pelupa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...